Rubrieken

Totaal aantal pageviews

zaterdag 16 maart 2013

Ode aan mijn koffer - Raw Food Vlaszaad Crackers

Mijn koffer en ik hebben een speciale band. Al jaren transporteert ze mijn hebbe en houe tussen Canada en Belgie. Ik leef zowat uit mijn koffer en de weken dat ik 'thuis' ben in Canada verdwijnt ze even naar de logeerkamer, maar nooit ver weg. De weken dat ik in Belgie ben fungeert ze als mijn horizontale kleerkast. Maar ze begint oud te worden, mijn trouwe metgezel en hoewel er een mooie oranje klaar staat om haar te vervangen denk ik elke weer, och nog een laatste keer, ze kan het nog wel. Want voor zoveel trouwe dienst ben ik haar dankbaar en telkens ik haar op de transportband naar mij zie toekomen herkennen we elkaar als een oude vriend, gerimpeld en gehavend door het harde leven van het koffer-zijn is er een warmte van herkenning en genegenheid. Vandaar mijn kleine ode aan mijn koffer want zonder haar zou ik niet zijn waar ik nu ben.

Omdat food-bloggen ietsje moeilijker valt wanneer ik in Belgie ben omdat mijn leven eerder een kamperen en logeren is heb ik tijdens ons bezoek aan Kensington - Toronto, twee foto's genomen uit een raw food 'kook'boek. Dit was de korst van de raw food pizza die manlief gegeten heeft in Tea House Samadhi. http://www.blogto.com/cafes/samadhi-tea-house-toronto
Engelstalig weliswaar maar indien je richtlijnen nodig hebt kan je me even contacteren.





2 opmerkingen:

  1. Heb je eerste stukjes blog gelezen ben ook veel met bewuste voeding bezig spreekt me erg aan zelf vegetarisch,dus ga je volgen gr marloeskreatief kom gerust is bij mij kijken op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg welkom Marloes, deze blog zal vooral aangevuld worden wanneer ik in Canada ben, omdat ik daar in mijn eigen keuken kan werken. Ik zal zeker eens een kijkje nemen op jou blog :)

    BeantwoordenVerwijderen